Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
AMK opinnot päivä vs monimuoto
29.06.2018 |
Kevään yhteishaussa oli hakemallani alalla tarjolla vain päiväopintoja. Hain ja sain paikan mutta aloin miettimään kannattaako paikkaa ottaa vastaan. Syksyn haussa olisi sama koulutus monimuotona, joka sopisi elämäntilanteeseeni ja ikääni paremmin.
Miten kouluissa on suhtauduttu jos päiväpuolelta haluaisi siirtyä monimuotoon ilman uutta yhteishakua, ovatko kovin nyrpeitä vai järjestyykö helposti?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa