Vähänkään isommat kauppaketjut ei välitä asiakkaista
Olen lähettänyt tarkempia tuotekyselyjä muutamista kannettaista tietokoneista viiteen eri, usean toimipaikan kauppaketjuun. Kyselyt olen lähettänyt sähköpostitse yhtiöiden info-osoitteeseen koska myyntiin käytettävä sähköposti on yleensä epäselvä.
Yksikään noista kauppaketjuista ei koskaan vaivautunut vastaamaan.
Kommentit (7)
Asiakas on välttämätön paha.
Vain rahan tuojana arvokas.
Terv. Kauppias
Myös Matkahuolto jätti kerran vastaamatta kun kysyin mitä pitäisi huomioida kun kuljetan kissaa häkissä.
tietokonealalla jos vastaa tuommoiseen ilman , että asiakas ojentaa rahaa niin on varma ettei asiakkaasta kuule mitään enää koskaan ja tuote ostetaan netistä. eli ihan sama liikkeen kannalta.
Jos olet lähettänyt k-ketjun viestintään tuote kyselyitä niin paikka on täysin väärä. Oikea paikka on sen oman kauppasi kauppias.
Sama kokemus Prisman ja Gigantin kanssa. Miten ne voi kohdella asiakkaita tällä tavalla?