Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähänkään isommat kauppaketjut ei välitä asiakkaista

Vierailija
17.06.2018 |

Olen lähettänyt tarkempia tuotekyselyjä muutamista kannettaista tietokoneista viiteen eri, usean toimipaikan kauppaketjuun. Kyselyt olen lähettänyt sähköpostitse yhtiöiden info-osoitteeseen koska myyntiin käytettävä sähköposti on yleensä epäselvä.
Yksikään noista kauppaketjuista ei koskaan vaivautunut vastaamaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus Prisman ja Gigantin kanssa. Miten ne voi kohdella asiakkaita tällä tavalla?

Vierailija
2/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on välttämätön paha.

Vain rahan tuojana arvokas.

Terv. Kauppias

Vierailija
4/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Matkahuolto jätti kerran vastaamatta kun kysyin mitä pitäisi huomioida kun kuljetan kissaa häkissä.

Vierailija
5/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietokonealalla jos vastaa tuommoiseen ilman , että asiakas ojentaa rahaa niin on varma ettei asiakkaasta kuule mitään enää koskaan ja tuote ostetaan netistä. eli ihan sama liikkeen kannalta.

Vierailija
6/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimm's vastaa aina!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet lähettänyt k-ketjun viestintään tuote kyselyitä niin paikka on täysin väärä. Oikea paikka on sen oman kauppasi kauppias.