Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos laiva rakennetaan Suomen Turussa ja sen laivan omistaa saksalainen yhtiö, niin silti se seilaa Maltan lipun alla. Onko tämä ok?

Vierailija
26.04.2018 |

Jos laivan kirjat siirretään Maltalle tai Bahamalle tms, niin se on siis ok. Jos suomalainen henkilö puolestaan siirtää kirjansa Portugaliin, niin siitä taas nousee kauhea huuto. Mitä eroa näillä on?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa saisi tehdä laivoja, jotka eivät tulevaisuudessa seilaa Suomen lipun alla ja joissa ei ole suomalaista miehistöä. Telakat pitää siis sulkea ja hitsareista kouluttaa lastentarhanopettajia.

Vierailija
2/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ok. Kas kun telakalla on rakennettu myös laivoja amerikkalaiselle firmalle joka on liputtanut ne Bahamalle.Ja rakenteilla on pian laiva toiselle  varustamolle joka liputtanee laivan Panamaan.

Laivan ulosliputtaminen ja ihmisen kirjojen muualle siirto ovat ihan eri asia. Ei sille laivalle makseta Suomesta eläkettä eikä  se ole suomalainen laiva vaikka se on Suomessa rakennettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset saivat rahansa ja saksalaiset eivät saa verojaan, joten kaikki hyvin. Yrityksen saa perustaa mihin tahansa valtioon ja siirtää omaisuutta sinne lakien suomin mahdollisuuksin.

Vierailija
4/4 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ap sitä normaalia kaupankäyntiä. Yritys haluaa ostaa tuotteen, tässä tapauksessa laivan. Hänen mielestä paras tarjous tuli saksalaiselta yritykseltä, joka nyt sattuu rakentamaan itse laivan Suomessa. Silti projektin maksaa ja tuotteen omistaa tämä yritys jonka sen tilasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi