Zooplus kokemuksia hyvitysten kanssa?
Tilasin viime kuussa Zooplussalta lintuhäkin ja muutamia leluja siihen. Toimituksessa kesti aika kauan, sain ne vasta viime viikolla. Heti häkkiä kasatessa huomasin, että aika moni kaltereista oli vääntynyt, mutta ne olivat pohjassa, joten se ei haittaa käytössä oikeastaan.
Huomasin myös häkkiä sisustaessa, että yhdessä lelussa olevassa kellossa oli poikki kellon sisällä oleva osa, joka tekee kilkatuksen. En tiedä tämän osan nimeä.
Päätin reklamoida Zooplussalle näistä molemmista, sekä hitaasta toimituksesta. Jouduin kysymään paketista jokin aika sitten, koska se oli ollut samassa paikassa jo yli viikon. Arkipäivissä laskettuna siis.
Minulle luvattiin hyvityksenä 10%:n alennus seuraavaan tilaukseen, sekä 30% alennusta häkistä, sekä lelusta. En joutunut siis palauttamaan mitään. Jouduin kuitenkin vielä erikseen kysymään (epäselvän sähköpostin takia), saanko tuon 30%:n hyvityksen tuotteiden yhteyshinnasta vai molemmista erikseen. Molemmista erikseen nämä luvattiin.
Sain viime viikon torstaina vai perjantaina hyvityksen häkistä. Tänään sitten päätin kysyä lelun hyvityksestä, kun sitä ei kuulunut, vaikka seuraavana päivänä sain vastauksen, että saan myös lelusta hyvityksen. Sain myös tänään vastauksen, että tämä hyvitys on laitettu tänään tililleni, joka sitten näkyy luultavasti ensi viikolla.
Ihmettelen vain, miksi minun piti kysellä niin paljon saatavieni perään. Ja tämä toinen hyvitys laitettiin vasta, kun sitä kysyin. Jotenkin vain tuli olo, että jos ei itse huolehdi ja kysele, voi hyvin jäädä ilman hyvityksiä, vaikka ne olisi luvattu.
Ihan hyvin loppupeleissä kuitenkin tuo tilaus meni ja sain hyvin vastauksia yhteydenottoihini, mutta mieleen tuli, kuinkahan monella on jäänyt saamatta luvattuja hyvityksiä?
Kommentit (6)
Ainoa ongelmatilaukseni Zooplussalta hyvitettiin 100% 2 päivän sisään ja sain pitää tuotteen (koiran haalari, joka oli liian iso vaikka tilasin koirani mittojen mukaan). Kehottivat niin halutessani lahjoittaa tuotteen löytökoiratarhalle tms. (pienensin lopulta haalarin koiralleni sopivaksi). Eli ei tosiaan tämän kokemuksen perusteella jäänyt huonoa kuvaa Zooplussan asiakaspalvelusta.
Mulla on jäänyt parineuron maksettu tuote tulematta tuolta. En valittanut. Hutiloiva kuva jäi kys puljusta
Asiakaspalvelusta minulle jäikin hyvä kuva, mutta hieman huithapeli kuva asioiden hoitamisesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelmatilaukseni Zooplussalta hyvitettiin 100% 2 päivän sisään ja sain pitää tuotteen (koiran haalari, joka oli liian iso vaikka tilasin koirani mittojen mukaan). Kehottivat niin halutessani lahjoittaa tuotteen löytökoiratarhalle tms. (pienensin lopulta haalarin koiralleni sopivaksi). Eli ei tosiaan tämän kokemuksen perusteella jäänyt huonoa kuvaa Zooplussan asiakaspalvelusta.
Sama kokemus hamsterin juoksupyörän kanssa. Sain pitää tuotteen ja maksoivat sen tilille suht nopeesti.
up