Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko Lars von Trierin elokuvat sovinistisia?

Vierailija
15.04.2018 |

Dancer in the Dark, Breaking the Waves, Antichrist, Melancholia, Manderlay, Dogville, Nymphomaniac?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Päinvastoin.

Vierailija
2/2 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt sanoisi että sovinistisia mutta Antikristus on vanhoja stereotypioita toistava ja sillä tavalla sovinistinen eli naiskuvaltaan ahdas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän