Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vasemmisto Demarit ja Vihreät samassa hallituksessa
VierailijaX
19.02.2018 |
tarkoittaa sitä että Suomessa ei kannata enää yritystoiminta. Ja muutenki tulee menemään huonosti.
Verotus kiristyy
Valtiovelka kasvaa
Yritykset poistuvat Suomesta
Kommentit (2)
Se olis Venezuelan tie: kaikki olemassa oleva jaettaisiin laiskoille ja saamattomille, ja yritystoiminta tuhottaisiin sääntelyllä ja lyhytnäköisellä talouspolitiikalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ei tuu olemaan mitään eroa ja siksi toivonkin vasemmiston pysyvän erossa noista kahdesta muusta.