Uusi Nissan Leaf osoittaa ettei bensa-autoilla ole mitään tulevaisuutta
Nissanilta on tulossa tuosta jo vuonna 2019 vieläkin parempi versio, lisäksi tulee vielä sporttiversiot erikseen. Lataushybrideillä voi olla tulevaisuutta mutta pelkät bensa-autot on 5 vuoden päästä jo ihan OUT.
Hinta uudella Leafilla on 35000e. Sporttiversio saattaa olla vähän kalliimpi.
Kommentit (10)
Paha olla in, kun polttomoottori kielletään.
No tietenkään ei bensa autoilla ole tulevaisuutta, ei tartte olla einstein tätä tajutakseen koska bensa loppuu! Onko edes änkyröitä enää jotka funtsii että joo bensa se on paras.
No tokkopa se akkujen valmistukseen tarvittava materiaalikaan mitään loputonta on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissanilta on tulossa tuosta jo vuonna 2019 vieläkin parempi versio, lisäksi tulee vielä sporttiversiot erikseen. Lataushybrideillä voi olla tulevaisuutta mutta pelkät bensa-autot on 5 vuoden päästä jo ihan OUT.
Hinta uudella Leafilla on 35000e. Sporttiversio saattaa olla vähän kalliimpi.Vastaavan bensapikkuauton saa alle 20 tonnilla. 15 tonnilla saa 10.000 lirtaa bensaa, jolla ajaa 200.000km, eli keskivertoautoilijalla 12 vuoden polttoaineet.
Ei tule mitään läpimurtoa sähköautolle näille reunaehdoilla.
Ei saa alle 20 tonnilla vastaavan tasoista autoa kuin uusi Nissan Leaf on. Tuo on huippuvarusteltu auto.
Tietenkin polttomoottorin käyttö loppuu joskus.
Tärkeämpää on se, että individualistinen liikkuminen ei katoa mihinkään. Ei vaikka vihreät ja vasurit kuinka tekisivät kiusaa idioottimaisilla tietulleillaan ja bulevardeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nissanilta on tulossa tuosta jo vuonna 2019 vieläkin parempi versio, lisäksi tulee vielä sporttiversiot erikseen. Lataushybrideillä voi olla tulevaisuutta mutta pelkät bensa-autot on 5 vuoden päästä jo ihan OUT.
Hinta uudella Leafilla on 35000e. Sporttiversio saattaa olla vähän kalliimpi.Vastaavan bensapikkuauton saa alle 20 tonnilla. 15 tonnilla saa 10.000 lirtaa bensaa, jolla ajaa 200.000km, eli keskivertoautoilijalla 12 vuoden polttoaineet.
Ei tule mitään läpimurtoa sähköautolle näille reunaehdoilla.
Ei saa alle 20 tonnilla vastaavan tasoista autoa kuin uusi Nissan Leaf on. Tuo on huippuvarusteltu auto.
Dacia
Niitä aikoja odotellessa, että sähköauton kulkusäde ja muut ominaisuudet riittää luotettavasti meidän ajotarpeisiin, ajelemme bensa-autolla.
Millähän veroilla valtio paikkaa sen miljardien vajeen, kun kaikki siirtyvät käyttämään noita sähkörakkineita? Polttoaine kun on melkoisen verotettua litkua. Taitaa lopulta käydä niin, että autoilu ei halpene yhtään, vaan sitten vain keskitään uusia käyttöveroja.
Vierailija kirjoitti:
Millähän veroilla valtio paikkaa sen miljardien vajeen, kun kaikki siirtyvät käyttämään noita sähkörakkineita? Polttoaine kun on melkoisen verotettua litkua. Taitaa lopulta käydä niin, että autoilu ei halpene yhtään, vaan sitten vain keskitään uusia käyttöveroja.
Meinaat ettei sähköä veroteta tällä hetkellä riittävästi? Sähkölaskusta on noin 35% veroja.
Vastaavan bensapikkuauton saa alle 20 tonnilla. 15 tonnilla saa 10.000 lirtaa bensaa, jolla ajaa 200.000km, eli keskivertoautoilijalla 12 vuoden polttoaineet.
Ei tule mitään läpimurtoa sähköautolle näille reunaehdoilla.