CDON.com ja "ruuhkautunut" asiakaspalvelu
Onkos kukaan muu taistelemassa näiden kanssa? Mitä Facesta luin niin todella monella ongelmia.
Tilasin Black Fridayn alesta shampoo+hoitoaine setin ja se saapui postissa rikkoutuneena. Laitoin silloin heti palautetta, että mitäs tehdään? Oli tarkoitus joululahjaksi antaa. No, asiakaspalvelu pahasti ruuhkassa ja ekassa vastauksessa kesti kuukausi! Että välittävät palautteen tuotevastaavalle ja palaavat asiaan. Tästä nyt 16 päivää. Eräpäivää siirrelty muutamaan otteeseen ihan periaatteesta, enkä aio laskua maksaa ennenkuin asia selvitetty.
Mitähän tässä voi enää tehdä? Ihan hullua. Vieläkin ruuhkaa kuulemma, olisikohan vaan parempi heille että palkkaisivat lisää niitä asiakaspalvelijoita?? Tais olla viimeinen kerta kun heiltä mitään ostan.
Hop