Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien pyhä kolminaisuus :(

Vierailija
06.01.2018 |

Pöytäkone, kannettava, kännykkä ja bonuksena iPad.
Koko joululoma kys värkkien kimpussa, aamusta iltaan. Ainoa tauko satunnaiset lehden/kirjan lukemiset ja syöminen, jopa wcssä istutaan kännykkä mukana väh45min.
Ulkona olleet 2-3x, muuten tuota.

Pahinta on se, että olen ainoa jota tuo vaivaa ja kismittää. Mies vaan toteaa etteihän se ideaalia ole, mutta njaaaa en ala tappelemaan ja siinä se.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi