Lue keskustelun säännöt.
Onko Soneran kivijalkakauppojen myyjillä MITÄÄN häpyä enää sen lisämyynnin kanssa?
12.12.2017 |
Myyjät ei näyttäisi tietävän mitään myytävistä tuotteista, puhumattakaan asiakkaan tarpeista. Silti ne yrittää tyrkyttää palveluja mistä ei olisi asiakkaalle mitään hyötyä ja teettäisi meidän tapauksessa luultavasti koko kodin wlan-verkon uusimisen.
Jos lähiverkko on säädetty toimimaan 9-megaisella nopeudella niin joku 24-megainen ADSL ei silloin tule kysymykseen. Eikä tietenkään uskota kun sanotaan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse lähetin jo hiukan ikääntyneen äitini kauppaan vaihtamaan vahingoittuneen sim-korttini uuteen ja ne yritti tyrkyttää hänelle puhelinta ja kokonaan uutta liittymää. Mahtaako tuollainen olla edes laillista?