Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Soneran kivijalkakauppojen myyjillä MITÄÄN häpyä enää sen lisämyynnin kanssa?

Vierailija
12.12.2017 |

Myyjät ei näyttäisi tietävän mitään myytävistä tuotteista, puhumattakaan asiakkaan tarpeista. Silti ne yrittää tyrkyttää palveluja mistä ei olisi asiakkaalle mitään hyötyä ja teettäisi meidän tapauksessa luultavasti koko kodin wlan-verkon uusimisen.
Jos lähiverkko on säädetty toimimaan 9-megaisella nopeudella niin joku 24-megainen ADSL ei silloin tule kysymykseen. Eikä tietenkään uskota kun sanotaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetin jo hiukan ikääntyneen äitini kauppaan vaihtamaan vahingoittuneen sim-korttini uuteen ja ne yritti tyrkyttää hänelle puhelinta ja kokonaan uutta liittymää. Mahtaako tuollainen olla edes laillista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi