Lue keskustelun säännöt.
Masis muutamasta drinkistä
Ugh
30.11.2017 |
Kauhee, kun matala fiilis. Eilen join juhlissa muutaman viinilasillisen ja ilta oli kiva, mutta nyt hirvee morkkis. Voiko olla välittäjäaineet niin matalat jo valmiiksi, että vaikuttaa näin? Juominen ei ole ongelma, ja nää olot alkanut pahenemaan 25+ vuotiaana.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No onhan se ongelma jos olot on alkaneet pahentumaan. Paha olo = myrkky.