Stokkan ja Sokoksen verkkokaupan toimimattomuus asiakkaan kantilta katsoen on seuraavanlaista:
Ärsyttääkö muita kuin itseäni moinen tyyli ko.liikkeiden taholta, että jos haluat jotain tiettyä tuotetta, niin sitä ei sitten saakkaan kuin konkreettisesti menemällä kauppaan hakemaan. Mikä järki moisessa käytännössä edes laittaa verkkokaupan sivustoille tuotteita kuvineen, joita ei sitten asiakas voikkaan tilata postin kautta? Esim. Stokkan liikkeitäkään kun ei jokaikisessä pikkukaupungissa Suomessa edes ole.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Asun paikkakunnalla, jossa ei ole Stockmannin tavarataloa, ja lähin sellainen on noin puolentoista tunnin ajomatkan päässä kodistani, joten eikö nyt hyvänen aika olisi Stokkallekin myyntivoittoaan kasvattaakseen järkevää alkaa myymään ihan verkkokaupankin kautta niitä verkkokauppansa sivuillaan esillä olevia tuotteita?!? Niin että mikä siellä oikein mättää?
Niin, voisiko johtaja Veijalainen vastailla tähän tai hänen sihteerinsä?
Terveisin: Kanta-asiakas
P.S. Samat terveiset Sokos-verkkokauppaankin; t. Osuuskaupan omistajabonusasiakas
Jatkaen vielä, kun jäi pois sana: "KAIKKIA" tuotteita, joita verkkokaupan sivuilla on esillä hintoineen päivineen!
Sillä joka toinen tuote on myynnissä vain ja ainoastaan kivijalkakaupassa, niin herääpi kyssäri, että miten ihmeessä kyseisten liikkeiden vastaavat olettavat, että henkilö, joka asuu ns. takapajulassa, lähtee matkustamaan satoja kilometrejä heidän liikkeisiinsä konkreettisesti noutamaan tuotteen, joka ei ole saatavilla postin tai matkahuollon kautta kotipaikkakunnalleen perähikiälle?
Suomi on pitkä ja laaja valtio, ja joka kylässä/kaupungissa ei ole Stockmannin tavarataloa, ja kaikki eivät todellakaan asu Espoossa, Vantaalla, Helsingissä, Turussa, Tampereella, jossa mainitsemani tavaratalo sijaitsee.
Laittaisivat ne verkkokaupan toiminnot toimimaan myös meille muualla asuville, jonne kuitenkin postipaketit kulkevat.
Kuinka voikin Suomessa olla tämäkin aloittajan asia niin hankala korjattavaksi niin että homma alkaisi luistamaan sujuvalla tyylillä?
Minkä alan koulutuksen omaavia noissakin ap:n mainitsemissa kauppaliikkeissä kyseisiä asioita oikein hoitaa?
Asun paikkakunnalla, jossa ei ole Stockmannin tavarataloa, ja lähin sellainen on noin puolentoista tunnin ajomatkan päässä kodistani, joten eikö nyt hyvänen aika olisi Stokkallekin myyntivoittoaan kasvattaakseen järkevää alkaa myymään ihan verkkokaupankin kautta niitä verkkokauppansa sivuillaan esillä olevia tuotteita?!? Niin että mikä siellä oikein mättää?
Niin, voisiko johtaja Veijalainen vastailla tähän tai hänen sihteerinsä?
Terveisin: Kanta-asiakas
P.S. Samat terveiset Sokos-verkkokauppaankin; t. Osuuskaupan omistajabonusasiakas