Lue keskustelun säännöt.
Hei personal trainerit!
18.11.2017 |
Kannattaa pitää kiinni niistä sovituista tapaamisajoista eikä jokaviikko yrittää siirtää tapaamista tuntia eteenpäin tai taaksepäin. Ymmärrän että ärsyttää kun asiakas peruu ja tulee pari tuntia joutenaikaa keskelle päivää ja olisi kiva vetää toisen asiakkaan kanssa aiemmin treenit. Mutta tätä asiakasta oikeesti alkaa ärsyttää kun aina tulee viestiä "pääsisitkö tuntia aiemmin". Asiakkaallakin on oma elämä ja usein tiukka aikataulu että saa treenien ajaksi lastenhoitajaa jne. Mulla meni treenari vaihtoon tämän vuoksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kylläpä on huonoa asiakaspalvelua, jos asiakas on varannut ajan tiettyyn kellonaikaan ja maksaa vielä kovan hinnan ohjauksesta niin silloin mennään asiakkaan aikataulun mukaan, eri asia sitten jos hinta putoo puolella kun kellonaika muuttuu PT:n takia.