Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi hoitajia arvostetaan niin vähän vs vaikka lentoemäntiä?
10.10.2017 |
Lentoemännät saa parempaa palkkaa kuin hoitajat vaikka hoitajilla todella vastuullinen työ.
Kommentit (3)
No enpä tiedä ketään, joka arvostaisi lentoemännän ammattia. Erittäin epämiellyttävä, palvelijan ammatti se on. Mitä hienoa siinä sitten on, tarjoilija, palvelija
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanhentunut mielikuva kauniista pitkäsäärisistä ja iloisista lentoemoista?
Alue: Aihe vapaa
Ei tulisi mieleenkään arvostaa lentoemoa enemmän kuin hoitajaa. Mutta miksi aina paasataan hoitajista, miksi ??
Ei jaksaisi. Tässä maassa ei ketkään muut paasaa itsestään kuin hoitajat.