Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viallinen tuote - kuka on vastuussa?

Kettuuntunut
09.10.2017 |

Tilasin eräältä suomalaiselta telekommunikaatioalan yritykseltä television.
Se saapui tänään postissa ovelle kuljetettuna.
Kun olin saanut jalan kiinni televisioon ja olin nostanut sen tv-tasolle, huomasin näytön yläreunassa painauman, kuin olisi vasaralla lyöty. Aloin suorittamaan perusteellista tarkastusta laatikolle jossa tv saapui. Laatikko oli monesta kohtaa sen näköinen että ei ole v-ttuakaan postin ukkoja kiinnostanut edes yrittää tuoda pakettia ehjänä perille. Lisäksi laatikon kyljessä on selvä merkintä että pitää kahden ukkelin tai akkelin kantaa. Kuitenkin posti-ukkeli toi sen iha ite ovelleni, varmaan rappusia pitkin vielä raahannut. 55" televisio, paketin kokonaispaino noin 20 kiloa, ei varmasti ole kantanut koko matkaa.

Kuka tässä siis on vastuussa vahingosta? Elisa vai Posti? Ja kenelle kannattaa valittaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjään tietenkin yhteys.

Vierailija
2/3 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tekin saaneet ostettua sellaisen tuotteen, jota speksien mukaan ei pitäisi olla olemassakaan?

Esim. itse ostin vuonna 2016 älypuhelimen, jossa piti olla FullHD kamera ja videot, no eipä ole kuin 1280x720, mistään asetuksista ei löydy FullHD resoluutiota. USB liitännässäkin piti olla OTG:t ja kaikki, mutta eipä vaan USB endoskooppi näytä mitään muuta kuin mustaa ruutua tällä puhelimella, sovellukset valittaa OTG virhettä olipa mikä sovellus vaan kokeiltavana. Skooppi toimii kuitenkin tietokoneella moitteettomasti. Jälleen mistään USB asetusvalikosta ei löydy mitään valintoja jolla skooppi pelaisi puhelimessa.

Ei ole kiinnostanut palata puhelinkaupoille huijattavaksi uudestaan...

Monessa muussakin paikassa olen nykyään törmännyt silkkaan valehteluun, väitetään sellaista mikä ei pidä paikkaansa!

Miksi tästä maasta on tullut tällainen? Kyllä ennen Suomessa pystyi luottamaan rehelliseen peliin, mutta ei nykyään enää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjälle reklamaatio, liike selvittää sitten, onko tuote vaurioitunut kuljetuksessa vai jo sitä ennen.