Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vepsäläisen asiakaspalvelu

Asiakas
01.10.2017 |

Oletin, että asiakaspalvelun taso olisi tuon hintaluokan putiikissa asiallista. Vai onko tuolla tarkoitus mennä sinne tiskille anelemaan palvelua kun eivät puolen tunnin itsenäisen sänkytestailun jälkeenkään sano edes hei?

Onneksi samoja sänkyjä myydään liikkeissä, joissa ostaja huomataan.

Onko täällä muilla millaisia kokemuksia Vepsäläisen asiakaspalvelusta?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyviä kokemuksia.  Olin ostamassa liki tuhannen euron valaisinta, enkä ollut varma sopiiko se kotona siihen tilaan mihin olin ajatellut. Sain viedä myymälästä mallina olleen valaisimen kotiin sovitettavaksi ennen ostopäätöksen tekemistä. Valaisin oli täydellinen ja tehtiin kaupat. 

Asiakaspalvelu on vaikea ala. Jotkut eivät missään nimessä halua, että heille tullaan juttelemaan tai tarjoamaan apua ja jotkut taas loukkaantuvat kun apua ei tulla tarjoamaan, vaikka "puoli tuntia itsenäisesti testailin". Miksi et mennyt itse pyytämään apua myyjältä? Anelu kuulostaa minun korvaan vähän turhalta uhriutumiselta tässä tilanteessa. 

Vierailija
2/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en moneen vuoteen käynytkään ko. kaupassa, kun myyjiltä oli asiakaspalvelu täysin hukassa. Nyt yritin ostaa sohvaa, mutta luovutin kun asiakaspalvelu oli taas niin nihkeää.

Onkohan niille jokin spesiaali-koulutus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyviä kokemuksia.  Olin ostamassa liki tuhannen euron valaisinta, enkä ollut varma sopiiko se kotona siihen tilaan mihin olin ajatellut. Sain viedä myymälästä mallina olleen valaisimen kotiin sovitettavaksi ennen ostopäätöksen tekemistä. Valaisin oli täydellinen ja tehtiin kaupat. 

Asiakaspalvelu on vaikea ala. Jotkut eivät missään nimessä halua, että heille tullaan juttelemaan tai tarjoamaan apua ja jotkut taas loukkaantuvat kun apua ei tulla tarjoamaan, vaikka "puoli tuntia itsenäisesti testailin". Miksi et mennyt itse pyytämään apua myyjältä? Anelu kuulostaa minun korvaan vähän turhalta uhriutumiselta tässä tilanteessa. 

Kyllä, mielestäni hyvää asiakaspalvelua on sanoa asiakkaalle hei ja kysyä tarvitseeko asiakas apua. Taitava myyjä osaa tässä tilanteessa perääntyä, jos asiakas vastaa ei kiitos.

Vierailija
4/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä kokemuksia on. Useista muista paikoista ei voi sanoa samaa. Jos ei henkilöstö noteeraa mua, käännyn ympäri. Rahani vien sinne missä en ole ilmaa...

Vierailija
5/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kokemuksia on. Useista muista paikoista ei voi sanoa samaa. Jos ei henkilöstö noteeraa mua, käännyn ympäri. Rahani vien sinne missä en ole ilmaa...

Juuri näin, mielestäni on myyjän tehtävä tehdä aloite ja edes tervehtiä! Olen itsekin ollut opiskeluaikoina asiakaspalvelutehtävissä ja mielestäni tuo on juuri yksi hyvän asiakaspalvelun perusjutuista, ei pitäisi paljon vaatia. Toki silloin, jos on kiire ja palvelee muita asiakkaita, voin rauhassa odotella, mutta tässä tilanteessa ei valitettavasi ollut kyse siitä.

Ok, eli tämä koskee ilmeisesti vain Jyväskylän Vepsäläistä.

Vierailija
6/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyviä kokemuksia.  Olin ostamassa liki tuhannen euron valaisinta, enkä ollut varma sopiiko se kotona siihen tilaan mihin olin ajatellut. Sain viedä myymälästä mallina olleen valaisimen kotiin sovitettavaksi ennen ostopäätöksen tekemistä. Valaisin oli täydellinen ja tehtiin kaupat. 

Asiakaspalvelu on vaikea ala. Jotkut eivät missään nimessä halua, että heille tullaan juttelemaan tai tarjoamaan apua ja jotkut taas loukkaantuvat kun apua ei tulla tarjoamaan, vaikka "puoli tuntia itsenäisesti testailin". Miksi et mennyt itse pyytämään apua myyjältä? Anelu kuulostaa minun korvaan vähän turhalta uhriutumiselta tässä tilanteessa. 

Kyllä, mielestäni hyvää asiakaspalvelua on sanoa asiakkaalle hei ja kysyä tarvitseeko asiakas apua. Taitava myyjä osaa tässä tilanteessa perääntyä, jos asiakas vastaa ei kiitos.

Kyllä, olet aivan oikeassa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanternan Vepsäläisellä ainakin oli aivan loistava palvelu alusta loppuun, kun ostin sieltä sohvan ja pöytälampun. Lamppua kun olin noutamassa, niin ensimmäisellä kerralla palvellut myyjä tunnisti ja saman tien pyytämättä tarkisti sohvan toimituksen tilanteen, vaikkei siis sillä hetkellä edes palvellut minua. Molemmat tulivat etuajassa ja sohvan toimituskin hoidettiin ihan nappiin. Parasta palvelua, mitä aikoihin olen mistään saanut.

Vierailija
8/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostamani valaisin jouduttiin tilaamaan Artekilta. Luvattiin 3vkon päästä. Tekstaria ei kuulunut, soitin, tilausta ei löytynyt. Hetken päästä sain puhelun että löytyi mutta menee vielä 2 vkoa. 2vkon päästä kyselin taas. Ei löytynyt. Taas sain puhelun, menee vielä 2 vkoa. Vkon päästä tuli viesti et tilaukseni onkin noudettavissa. Oli vain unohtunut liikkeen varastoon. Argh.....olin toivonut että se olisi ehtinyt synttärijuhliini vaan eipä ehtinyt. Tylsintä oli että se olin aina minä joka kyselin viivästyksestä . Sieltä ei koskaan oltu yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kerran kalliin astiakaapin, josta oli prototyyppi myymälässä.  Sitä ei kuulemma myydä.  No, jätin tilauksen, koottuna, vaikka myyjämies valitteli sen kokoamisen vaikeutta.   Luvattiin soittaa kun tulee.  Soittoa ei koskaan tullut.   Varmaan liian vaikeaa koota kaappi.  Ostin muualta.   Liekö edes tehnyt tilausta.

Vierailija
10/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Kuopiosta kokemuksia, että palvelua ei oikein saa pyytämälläkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin eräänä vuonna miehen kanssa heräteostoksilla, sillä mielellä, että jos sohva löytyy niin ostetaan pois. Ihan itsekseen saimme keskustella ja pohdiskella Vepsäläisen myymälässä, ei edes tultu tervehtimään. Onneksi naapurikaupasta löytyi aito myyjä, joka tykkäsi myydä ihmisille huonekaluja. Kuusi tonnia naapurikauppaan ja olemme sohvaan hemmetin tyytyväisiä, koska vaihtoehdot käytiin perusteellisesti läpi.

Vierailija
12/12 |
01.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin eräänä vuonna miehen kanssa heräteostoksilla, sillä mielellä, että jos sohva löytyy niin ostetaan pois. Ihan itsekseen saimme keskustella ja pohdiskella Vepsäläisen myymälässä, ei edes tultu tervehtimään. Onneksi naapurikaupasta löytyi aito myyjä, joka tykkäsi myydä ihmisille huonekaluja. Kuusi tonnia naapurikauppaan ja olemme sohvaan hemmetin tyytyväisiä, koska vaihtoehdot käytiin perusteellisesti läpi.

Sama kokemus minulla. Tottakai kallis sänky ostetaan mieluummin viereisestä liikkeestä jossa asiakasta tervehditään. Maksan mielelläni vähän enemmänkin jos saan hyvää palvelua heti alusta saakka :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi