Oletteko stekanneet jo hulvattoman fb-sivuston "Asiakaspalvelu Suomi"?!
Sivusto, jolla tartutaan asiakkaiden joskus ihan naurettaviin tapoihin reklamoida jonninjoutavista asioista tai ihan vääriin paikkoihin (homma hoituisi paljon nopeammin muuta yhteyskanavaa käyttämällä) tai olla niin hernettä nenukassa jostain pikkuasiasta? :D Löytyy siis facesta tuolla "Asiakaspalvelu Suomi" -nimellä.
Joitain ylilyöntejä heillekin sattuu, mutta so what, niitähän sattuu myös näille valittajille! He siis menevät ihan pokkana yrityksen sivuille muka vastamaan asiakaspalveluna, ja tyyli on sitä, mitä aspa ehkä joskus haluaisi oikeasti sanoa kuluttajalle, mutta ei voi. Aivan hulvaton sivusto! 😄
Kommentit (23)
Stekanneet, täähän on ihan kuin Lidlin heiluva hammas -episodista, jossa mamma sai stemppiä! Piti tietenkin sanoa tsekanneet 😀
Vierailija kirjoitti:
Njääh, ei mua kiinnosta tuollainen. Aika raukkamaista ja ennemminkin heikentää suomalaista jo valmiiksi aika heikkoa asiakaspalvelutasoa.
Jotenkin nämä "aasiakas"-jutut on niin kyllästyttäviä, mitä se valittaminen on ikinä auttanut mihinkään?
No eihän se olekaan, ja silti jotkut toiveikkaat urpåt sinne laittaa innolla palautetta! Pakkohan sitä on päästä nauramaan!
Mun mielestä ne vastaukset ei oo ees ollu mitenkään erityisen hauskoja, aika laimeita pikemminkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njääh, ei mua kiinnosta tuollainen. Aika raukkamaista ja ennemminkin heikentää suomalaista jo valmiiksi aika heikkoa asiakaspalvelutasoa.
Jotenkin nämä "aasiakas"-jutut on niin kyllästyttäviä, mitä se valittaminen on ikinä auttanut mihinkään?
No eihän se olekaan, ja silti jotkut toiveikkaat urpåt sinne laittaa innolla palautetta! Pakkohan sitä on päästä nauramaan!
"aasiakas"-jutut on niitä kun työhönsä leipääntyneet asiakaspalvelijat inisevät asiakkaista, ymmärsit väärinpäin.
Löysin myös idean alkuperäisen liikkeellelaittajien enkunkieliset fb-sivut a la Customer Service ja meinaan tukehtua nauruun kun jollekin vastataan hänen väitettyään hirveällä Ccaps lock päällä kirjoitetulla viestillään saaneen jostain hotellistako se oli vai mistä joitain ötököitä kotiinsa, että ainoat asiat joita ikinä antaisimme sinulle, olisivat "rauhoittava lääke Xanor ja opastusta caps lockin käytössä" :DDDDDDD
Kuvitelkaa asiakaspalvelua vastaamassa näin :DDDDDD
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Njääh, ei mua kiinnosta tuollainen. Aika raukkamaista ja ennemminkin heikentää suomalaista jo valmiiksi aika heikkoa asiakaspalvelutasoa.
Jotenkin nämä "aasiakas"-jutut on niin kyllästyttäviä, mitä se valittaminen on ikinä auttanut mihinkään?
No eihän se olekaan, ja silti jotkut toiveikkaat urpåt sinne laittaa innolla palautetta! Pakkohan sitä on päästä nauramaan!
"aasiakas"-jutut on niitä kun työhönsä leipääntyneet asiakaspalvelijat inisevät asiakkaista, ymmärsit väärinpäin.
Ymmärsit nyt kyllä itse väärinpäin, tuolla sivustolla nauretaan asiakkaiden valituksille ja kommenttini liittyy juurikin siihen!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ne vastaukset ei oo ees ollu mitenkään erityisen hauskoja, aika laimeita pikemminkin :D
Ai jos aspa kehoittaisi sinua vetämään Xanoria kun laittaisit tuohtuneena mielestäsi asiallisen valituksen ja syytöksen heille, niin ei naurattaisi, jos siitä itsekin tajuaisit, että syytöksesi oli typerä ja teit sillä vain itsestäsi idiootin?
Vierailija kirjoitti:
"hulvattoman"
Ei helvetti...
Miltä tuntuu olla noin huumorintajuton? Vai oletko näitä, jotka kirjoittaa innoissaan ja tärkeänä aspoihin ja kokee, että kaikki mun rutinat pitää ottaa vakavasti?!
Vierailija kirjoitti:
"hulvattoman"
Ei helvetti...
Tällainen itsetärkeä pikku kingi tuli linjoille... :D
Ainakin asiakaspalvelussa työskenteleville silleen aika terapeuttinen sivusto, ei siis voi tajuta miten typeriä ihmisistä tulee, kun pääsevät julkisesti antamaan omista pikku mielipahoistaan "ajattelevaa palautetta"! Hahhahhah, siitäs saavat takaisin pikkutärkeät keisarit!
Hauska on myös se lopussa valittajalle annettu "Mukavaa päivänjatkoa!" -toivotus, sen jälkeen kun aasiakkaan ongelmaa ei ole todellisuudessa edes yritettykään ratkaista. Sen voi toki nähdä ystävällisen palvelun yrittämisen kritisoimisena, mutta yhtälailla se on kylläkin osa vittuilua aasiakkaalle, että mitäh, kuvitteletko sä pikkuidiootti saavasi meidät parantamaan pienen itse itsellesi keksimäsi mielipahan, mitä :DD
Koska ei kannattais kuvitella :DD
ap
Mä en osaa vieläkään sanoa onko Ap rölli vai kirjottaako tosissaan.
Kyllä ihan tosissaan nauroin vedet silmissä! Aika huumorintajuton saa olla, jos ei nuo huvita! Tai ehkei kaikilla ole tietenkään kykyä samaistua sinne asiakaspalvelun puolelle, ja ovat sitten ihan ihmeissään, että voiko joistakin tää olla hauskaa, no, todellakin voi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Löysin myös idean alkuperäisen liikkeellelaittajien enkunkieliset fb-sivut a la Customer Service ja meinaan tukehtua nauruun kun jollekin vastataan hänen väitettyään hirveällä Ccaps lock päällä kirjoitetulla viestillään saaneen jostain hotellistako se oli vai mistä joitain ötököitä kotiinsa, että ainoat asiat joita ikinä antaisimme sinulle, olisivat "rauhoittava lääke Xanor ja opastusta caps lockin käytössä" :DDDDDDD
Kuvitelkaa asiakaspalvelua vastaamassa näin :DDDDDD
ap
Linkki?
Samaa tasoa kuin se pilasoittoappi. Kasvakaa aikuisiksi. Aikuisilla on hiukan parempaa huumoriakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin myös idean alkuperäisen liikkeellelaittajien enkunkieliset fb-sivut a la Customer Service ja meinaan tukehtua nauruun kun jollekin vastataan hänen väitettyään hirveällä Ccaps lock päällä kirjoitetulla viestillään saaneen jostain hotellistako se oli vai mistä joitain ötököitä kotiinsa, että ainoat asiat joita ikinä antaisimme sinulle, olisivat "rauhoittava lääke Xanor ja opastusta caps lockin käytössä" :DDDDDDD
Kuvitelkaa asiakaspalvelua vastaamassa näin :DDDDDD
apLinkki?
Tässä. https://nextshark.com/facebook-fake-customer-service/ Se, mikä on siis kirjoitettu caps lock päällä, oisko ollut aasiakas Tony. Ja siis ne ötökät ehkä tulivat autosta, en lukenut tuota vuodatusta niin tarkkaan ja sorry my english is not very bad niin jäi mieleen vaan että hotelli. Mutta olkaa hyvät!
ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa tasoa kuin se pilasoittoappi. Kasvakaa aikuisiksi. Aikuisilla on hiukan parempaa huumoriakin.
Ootko aasiakas, joka "aikuismaisesti" ehkä antaa palautetta asiakaspalveluun? :DDDD Samaistutko koskaan vastaanottajatahoone ennen näitä "palautteitasi"? ;D Tuskinpa.
Njääh, ei mua kiinnosta tuollainen. Aika raukkamaista ja ennemminkin heikentää suomalaista jo valmiiksi aika heikkoa asiakaspalvelutasoa.
Jotenkin nämä "aasiakas"-jutut on niin kyllästyttäviä, mitä se valittaminen on ikinä auttanut mihinkään?