Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Missä vaiheessa odotusta olet uskaltanut tehdä hankintoja?
28.09.2017 |
Viikot 35 ja tänään "uskalsin" laitella vauvanvaatetta jemmasta laatikkoon ja pestä äitiyspakkauksen vaatteita.
Senkin pitkin hampain. En halua puhua asiasta, en suunnitella, en tehdä mitään asiaan liittyen.
Huomaan siivoavani huolellisemmin ja se ärsyttää, kuin valmistautuisin muka johonkin... Höpö höpö!
Olenko ihan pöpi?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No on tuo nyt vähän outoa. Mitä tässä vaiheessa voisi tapahtua, jos viikkojakin jo noin paljon?
Vierailija kirjoitti:
No on tuo nyt vähän outoa. Mitä tässä vaiheessa voisi tapahtua, jos viikkojakin jo noin paljon?
Niinpä.. Jotenkin mä pelkään että vielä käy jotain.. Että istukka lakkaa toimimasta tai jotain. Ihan tosi raskasta ja tylsää.
Alue: Aihe vapaa
Ja olisi hirveän ihanaa ostaa jotain pikkuvaatteita, mutta en vaan uskalla. ( jos vaikka käykin jotain)