Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkish Airlines ja asiakkaan laiminlyöminen

Vierailija
25.09.2017 |

Lentomme viime kuussa oli 8h myöhässä.

Korvauksia tästä 600€, vaikkakin korvaavat lennot tuli ostaa itse ja maksoivat korvausumman verran.

Soitin asiakaspalveluun että pystyvätkö he laittamaan rahat tilisiirtona. Ei voi. Nyt mentiin kentälle ja voitteko kuvitella, "meillä ei ole rahaa jäljellä täällä tänään, tulettehan huomenna uudestaan"

...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleppa niitä, jotka eivät edes vaivaudu hakemaan korvauksia.

Turkkia ei nyt kannata tukea muutenkaan.

Vierailija
2/2 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Matkustin hiljattain turkish airlinesin koneella ja olin vaan positiivisesti yllättynyt.

Toivottavasti saat asian selvitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi