Jaksaisitteko reklamoida 0,90 e vuoksi?
Ostin ruokakaupasta asian, ja kassamyyjä löi väärän, kalliimman tuotteen koodin. Huomasin vasta kotona tämän ja menetin 90 senttiä. Valittaisitteko kauppaan?
Kommentit (14)
Reklamointi olisi pitänyt tehdä heti, viimeistän kaupan infossa jos sellainen on.
Minä vaatisin vaikka 9 sentistä, tosin se pitää tehdä heti, ja siksi käynkin kassakuitin läp iennen kuin lähden liikkeestä.
En jälkikäteen, heti se pitää tehdä jos rutisee.
Kyllä sen reklamoinnin voi tehdä myöhemminkin kuin heti laskun saatuaan. Joskus huomasin vasta kotona, että minulta oli laskutettu 23 viiliä, kun olin ostanut kolme.
voin kuvitella kun ap siellä hikipäässä miettii että HALUAN 90 SENTTII TAKAS
Seuraavan kerran kun käyt kaupassa niin esitä kuitti ja mikä virhe siinä on. Jos eivät suhtaudu myötämilelellä niin älä ala väitellä vaan äänestä jaloillasi jos mahdollista.
Jos ei virheistä reklamoi ni ei kassalla tiedetä virheistä.
Minä valitin lähikauppaan, kun olin ostanut vanhentuneen tuotteen, jonka päiväystä en huomannut. Sain rahat takaisin.
Osa kaupoista pitää hintamerkintöjään tosi huonosti ajan tasalla. Ihan periaatteesta reklamoin pienistäkin summista, jotta kaupoilla on joku intressi hoitaa hinta-asiat jämptisti. Aina ei tietenkään ehdi tai jaksa, mutta olen reklamoinut pienemmistäkin summista :)
Olen reklamoinut 6 ruuvista, kun niitä puuttui huonekaluista jatkuvasti.
Sinkkumies
En. Minulla menisi enemmän bensaan rahaa, kun ajaisin sinne.