Miksi kukaan jaksaa vielä jauhaa sähköautoista vuonna 2017?
Kommentit (5)
Hampaitakin naurattaa kateellisten ilmeet ku talvipakkasella jyräyttää 5,7 litran V8sin käyntiin. Vie kaupunkiajossa 40l/100km bensaa mutta tää on mun valinta. Naapurin aisurimies katsoo paheksuen ku peruuttelee hybridiä parkkiruudusta
Vierailija kirjoitti:
Hampaitakin naurattaa kateellisten ilmeet ku talvipakkasella jyräyttää 5,7 litran V8sin käyntiin. Vie kaupunkiajossa 40l/100km bensaa mutta tää on mun valinta. Naapurin aisurimies katsoo paheksuen ku peruuttelee hybridiä parkkiruudusta
Miksi kukaan olisi kateellinen pikkulohkokasista?
Sähköautot ja Suomen voi mainita samassa lausessa sitten, kun akkuteknologiassa tapahtuu joku täydellinen supermullistus. Nykyisillä akuilla ja Suomen pakkasilla valtaosa muutenkin pakkasen heikentämästä kapasiteetista kuluu lämmitykseen. Lähde siinä sitten ajelemaan toiseen kaupunkiin... Siinä heti 100 kilometrin kohdilla viimeistään pitäisi akut ladata ja sehän ei tapahdukaan käden käänteessä. Ehei. Tunnissa jollain pikalaturilla voisi koittaa akkuja täyttää riittävästi, mutta mistäs semmoisenkaan löytää?
Polttomoottori on tärkein voimanlähde ainkain seuraavat 30 vuotta. Sanokaa minun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hampaitakin naurattaa kateellisten ilmeet ku talvipakkasella jyräyttää 5,7 litran V8sin käyntiin. Vie kaupunkiajossa 40l/100km bensaa mutta tää on mun valinta. Naapurin aisurimies katsoo paheksuen ku peruuttelee hybridiä parkkiruudusta
Miksi kukaan olisi kateellinen pikkulohkokasista?
No siks ku ajelen sillä talvet! Toissavuonna - 31 mittarissa ja eikun tulille.
0/5