Liittymä suljettu, maksoin jo kaksi päivää sitten!
Vieläkään ei aukene! Vissiin sitten koko viikonlopun ilman puhelinta? Maksoin toisaapäivänä opn tililtä heidän Nordean tilille.
Pika-avauksen sais 30 eurolla, mutta en enää viitsisi sitä maksaa kun kaksi päivää jo odottanut....
Kokemusta tällaisesta?
Kommentit (8)
Hmm. Mikset maksanut laskuja ajoissa? Eikö liittymän sulkemiseen tarvita melkoinen kasa maksamattomia laskuja?
Mistä sulla on liittymä? Ainakin Elisan sivuilla laskun maksusta sanotaan, että suljetut palvelut avataan tunnin kuluessa maksusta. Oletko käyttänyt puhelimen kiinni?
Maksoitko myös mahdollisen vakuusmaksun?
Laita viestiä operaattorille, ovat varmasti ainakin 16 saakka tavoitettavissa chatilla tai s-postilla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mikset maksanut laskuja ajoissa? Eikö liittymän sulkemiseen tarvita melkoinen kasa maksamattomia laskuja?
Mistä sulla on liittymä? Ainakin Elisan sivuilla laskun maksusta sanotaan, että suljetut palvelut avataan tunnin kuluessa maksusta. Oletko käyttänyt puhelimen kiinni?
Siellä varmaan lukee myös, että pitää esittää tosite maksusta? Näissä tilaiteissa ei voi solveltaa, että nordean tililtä siirrettyt rahat näkyy nordean tilillä heti vaan niissä on aina viive. Ja kaikki rästissä olevien on oltava maksettuja.
Ei tarvita mitään kasaa laskuja, että liittymä suljetaan.
Tulee lasku, tulee maksumuistus, asia siirtyy perintäfirmaan, sieltä tulee lasku ja jos sitä ei maksa liittymä suljetaan.
Mutta tässä aloituksessa nyt jäi epäselväksi, että onko liittymä jo suljettu ja ap on maksanut avausmaksun?
Sen lisäksi hänen tietysti on pitänyt maksaa rästissä olevat laskut.
Toisaalta, jos on vain maksanut rästilaskut, niin liittymän avauksesta veloitetaan erikseen.
Ap:lle ehdotan nyt prepaid-liittymän hankintaa läheiseltä R-kioskilta, jotta pystyy elämään lähipäivät.
Sulla on varmaan Sonera/Telian liittymä. Ne on ainoita jotka todella hitaita avaamisen suhteen. Luvataan että aukeaa kolmen päivän päästä siitä kuin maksu näkyy heillä! Esim. Elisa avaa liittymän heti jos maksaa heidän sivujen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Mikset maksanut laskuja ajoissa? Eikö liittymän sulkemiseen tarvita melkoinen kasa maksamattomia laskuja?
Mistä sulla on liittymä? Ainakin Elisan sivuilla laskun maksusta sanotaan, että suljetut palvelut avataan tunnin kuluessa maksusta. Oletko käyttänyt puhelimen kiinni?
Siellä varmaan lukee myös, että pitää esittää tosite maksusta? Näissä tilaiteissa ei voi solveltaa, että nordean tililtä siirrettyt rahat näkyy nordean tilillä heti vaan niissä on aina viive. Ja kaikki rästissä olevien on oltava maksettuja.
Elisan liitymien laskut voi maksaa netissä samaan tapaan kuin vaikka leffaliput netissä: klikataan sivulta kohtaa "maksa lasku" joka ohjaa kirjautumaan pankkitunnuksilla, jonka jälkeen laskun summa vahvistetaan ja palataan myyjän sivulle. Lasku rekisteröityy heti maksetuksi.
Maksoit minkä?
Liitymän avausmaksun vai siis rästissä olleen laskun?