Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mikähän siinä on että poliisit saavat perseillä ilman seuraamuksia?
13.07.2017 |
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707132200262903_u0.shtml
On se vähän ihme ja kumma kun poliisit saavat nykyään perseillä ihan urakalla ja ainoa "rangaistus" on jotain hikistä sakkoa. Tavallinen valkokaulustyöläinen jos mokailee niin se on fudut saman tien. Miksi poliisit ovat nykyään immuuneja irtisanomisille?????????????????????????????????????????????????????
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Poliisin tekemä rikos pitäisi olla aina kovempi , koska auktoriteetti ja asema. He ovat mihin kansa turvautuvat ja luottavat. Aivan naurettavaa että saavat vain sakkoa.