Lue keskustelun säännöt.
Mitä tehdä, kun vanhusta ei hoideta demokratiassa lainkaan?
23.06.2017 |
On ollut pakko viedä pappa demokratiaan, koska asumme niin kaukana ja nyt huomasimme, ettei häntä oltu pesty, ei vaatteita eikä lakanoita vaihdettu, ei partaa ajettu kahteen viikkoon. Myös huone täysin siivoamaton ja pappa onneton.
Mitä tehdä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla