Lue keskustelun säännöt.
Mitä esikoululainen tarvitsee?
18.06.2017 |
Repun kai jonkinlaisen.
Tossut tai sisäkengät varmaankin.
Tarvitseeko muuta, esim. penaalia tms. "koulutarviketta", vai onko tuossa kaikki "varusteet"?
Kommentit (4)
Reppu pelkästään. Penaali jäi käyttämättömäksi. Ei sisätossuja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Reppu ja tossut.
Penalikin oli, jätti sen syksyllä lokerikkoonsa eskatissa ja toi toukokuussa kotiin. En tiä oliko penalilla muuta virkaa kuin olla lojeron täytteenä.
Okei, jätetään penaalin osto sitten kouluunlähtörituaaliksi :)
Miten valitaan HYVÄT TOSSUT tai sisäkengät? Eskari on koululla, jotkut sisäjalkineet varmasti vaaditaan. Jalalle hyvät, hiostamattomat, jalassa pysyvät, puhdistettavat... vinkkejä?
Meillä oli penaali, iso juttu meinaan =) reppu ja sisätossut tietty.