Lue keskustelun säännöt.
Täytyypä antaa vaihteeksi positiivista palautetta VR:stä
22.05.2017 |
Nettikauppa tilttasi maksun jälkeen, eikä lippuja tullut, vaikka rahat meni tililtä.
Soitto asiakaspalveluun (ilmainen numero), vastattiin heti. Sanoivat, että osta uusi lippu, he laittaa hyvityksen epäonnistuneesta ostosto tilille. Ja rahat oli tilillä seuraavana arkipäivänä.
Eipä tuota tuon paremmin olisi voinut hoitaa.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Nyt oottelet sitten vielä että kulkeeko se juna.......
No joo, se on sitten ihan eri asia...
Mutta joo, asiakaspalvelutaidot tulee testatuksi nimenomaan siinä, miten asiat hoituu jos/kun asiat menee pieleen.
Nyt oottelet sitten vielä että kulkeeko se juna.......