Lue keskustelun säännöt.
Ulkomaalaisten miesten "itsemurhat" Thaimaassa.
11.05.2017 |
satuin selailemaan netin ihmeellisestä maailmasta tietoja, mitä siellä Thaimaassa oikeasti tapahtuu, kun katsoo kolikon kääntöpuolia.
Kovasti kehutaan miten ihanaa ja mukavia Naurava ihmisiä siellä on. Niinpä...
Aivan selkeästi järjestettyjä tapauksia, kostoja, joita korruptoituneet poliisit väittävät itsemurhiksi. Siis järkkyjä tapauksia. Pilvenpiirtäjien katolta tippumisia ym.suomalaismiehiä mukaan lukien löytynyt narun jatkeena. Voi luoja kuka sinne menee oikeesti ja kirsikkana kakun päällä, monesti ne on piilorasisteja kaikkia muita kohtaan sen hymyn takana.
Kommentit (2)
Paikallisille ei vittuilla,yksinkertaista
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja niitä tapahtuu koko ajan!!