Naurattaa lukea esim. Gigantin ja Powerin fb-sivuja
Kun ihmiset valittaa huonoista kokemuksistaan, siitä miten tilauksella voi kestää niin pitkään ja nyt menee koko firma boikottiin, ymsyms! HAH :D
Onko se yrityksen syy jos postilla kestää toimittaa pakettisi? Mene kitisemään Postin sivuille. Ja yleensä toimitusaika on 3-5 arkipäivää ja tosi usein näkee kun maanantaina oksennetaaan, että "Minä tilasin paketin jo torstaina, missä se on!!? Otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen" :D Eiköhän sillä kuluttaja-asiamiehellä ole oikeasti parempaakin tekemistä.
Tai kun itse purat jonkin ostamasi tuotteen siinä Gigantin parkkipaikalla, koska et halua pahvia/roskaa kotiisi. Sitten käyt raivoamassa someen, soitat aspaan ja tulet huutamaan kassaneidille, että missä se yksi osa on!!! Haluan korvauksia!!!! Jouduin ajamaan 3 kilometrin päästä, bensa maksaa!!!! Ja vasta sitten kassaneiti saa sanottua, että jätit itse sen osan tänne kun reippaana purit tuotteen paketista tuossa parkkipaikalla...
Te, jotka kitisette kaikesta turhasta, menkää itseenne. Teette itsestänne vain pellen kun käytte omalla naamalla raivoamassa Powerin fb-sivuilla. Ja niin, jos et ymmärrä sitä, että joskus ne toimitukset vaan myöhästyy, niin voivoi. Joskus se rekkamies saattaa myöhästyä laivasta tai ajaa ojaan. Onko se sen Powerin puhelinmyyjän tai Gigantin kassaneidin vika?
Jos olet nyt jostain syystä pahoittanut mielesi ja haluat korvauksia, niin annan vinkin.. Se, että menet huutamaan jollekin myyjälle suu vaahdossa takaa sen, että saamasi korvaukset ovat mitättömät. Jos taas esität asian asiallisesti, niin tadaaaaa! Ilomielin sinulle se lahjakortti annetaan ja pahoitellaan. Tietysti jos mielensä pahoittamisella on joku oikea syy....
:) kiits
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
No mulla kävi niin, että ostin tuotteen, jonka olisin tarvinnut heti. Tarkistin lisätiedot ym. kaikki kohdat tuotteesta, eikä missään lukenut että sen toimitus kestäisi vajaata viikkoa pidempään. Ostin sen.
Sitten tuli varmistussähköposti; tuotteen lähettäminen aloitetaan KUUKAUDEN päästä! Missään muualla paitsi tässä sähköpostissa ei lukenut tätä tietoa. Mielestäni on ihan aiheellista purnata toimitusajoista, jos tilanne on tämä.
Onko se niin vaikea tajuta, että jos narvitsee tuotteen heti, se on syytä itse hakea kaupasta?
No mulla kävi niin, että ostin tuotteen, jonka olisin tarvinnut heti. Tarkistin lisätiedot ym. kaikki kohdat tuotteesta, eikä missään lukenut että sen toimitus kestäisi vajaata viikkoa pidempään. Ostin sen.
Sitten tuli varmistussähköposti; tuotteen lähettäminen aloitetaan KUUKAUDEN päästä! Missään muualla paitsi tässä sähköpostissa ei lukenut tätä tietoa. Mielestäni on ihan aiheellista purnata toimitusajoista, jos tilanne on tämä.