Mitä hyötyä on kriisipuhelimesta, joka ei vastaa 90% ajasta, kun yrität soittaa sinne?
"Kriisipuhelimen kaikki työntekijät ovat varattuna, yrittäkää myöhemmin uudelleen" Niin kyllästyny kuulemaan ton nauhotteen lähes joka kerta kun yritän soittaa sinne. Nytkin yrittäny 20min välein kolme kertaa niin ei.
Kommentit (9)
Selkeästi kriisipuhelimesta on hyötyä, kun vastaajat eivät ehdi istua lainkaan tyhjänpanttina... Surullista tietenkin, että kysyntää on niin paljon enemmän kuin resursseja.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi kriisipuhelimesta on hyötyä, kun vastaajat eivät ehdi istua lainkaan tyhjänpanttina... Surullista tietenkin, että kysyntää on niin paljon enemmän kuin resursseja.
.. ja resurssit ovat suureksi osaksi vapaaehtoisia, joita tarvitaan kipeästi muussakin vapaaehtoistoiminnassa. Surullista, mutta totta.
Pääsin viimein läpi. Ihana ihminen oli langan toisessa päässä. Ehkä tää tästä. ap
Mua kiinnostaisi tietää mitä neuvoja ne siellä kriisipuhelimessa antaa ja ovatko kuinka kilttejä ja ystävällisiä?
Kriisipuhelin tarkoittaa että niillä on siellä kriisi päällä. Siksi eivät jouda vastailemaan tyhmiin kysymyksiin.
On kyllä ihan tuurista kiinni millainen ihminen siellä on langan päässä
Soitin kriisipuhelimeen kerran kun olin lähempänä itsemurhaa kuin koskaan, tuskin pystyin puhumaan. Nainen linjan toisessa päässä pyysi odottamaan hetken eikä tullut enää koskaan takaisin... Klik.
Vierailija kirjoitti:
Soitin kriisipuhelimeen kerran kun olin lähempänä itsemurhaa kuin koskaan, tuskin pystyin puhumaan. Nainen linjan toisessa päässä pyysi odottamaan hetken eikä tullut enää koskaan takaisin... Klik.
Tosi kurjaa :(. Mä olin ite kerran siinä tilassa, että halusin kävellä auton alle ja soitin kunnan kriisipäivystykseen, niin sieltä sanottiin, että ehkä mun sitten pitää tehdä niin...
Vastaajia on vähemmän kuin avuntarpeessa olevia. Ikävää, mutta toivon voimia jatkaa yritystä.