Eikö lähetystunnuksella saa hakea pakettia?
Hain r-kioskista postipaketteja ja yhteen minulla ei ollut saapumisilmoitusta, mutta olin laittanut kännykkään valmiiksi paketin tiedot.
Sain sitten huudot niskaani kiukkuiselta myyjältä että "eikö sinulle ole tullut saapumisilmotusta? Etkö näe että tässä on jonoa ja menee aikaa tähän näppäilyyn? Pitää odottaa että saapumisilmoitus tulee!"
Tämä ei ole ihan eka kerta kun tuolta myyjältä saa kiukut niskaan jos menee lähetystunnuksen kanssa pakettia noutamaan. On useampi kerta kun hän on ripittänyt kuin pahaista pentua kun olen hakenut lähetystunnuksella paketin.
Ylipäätään olen käsittänyt että lähetystunnuksella seurataan pakettia ja sillä saa hakea paketit postista. Mitä sitten jos saapumisilmoitus katoaa? Onko kukaan muu saanut kiukut niskaan jos on hakenut paketin lähetystunnuksella?
No, mä en ollut ainoa joka sai huudot niskaan, takanani oli vanha rouva joka jonotti. Tämä ko myyjä kysyi rouvalta onko postille asiaa, kun rouva sanoi ettei ole, myyjä tiuskaisi että tässä kyllä lukee että tämä on postin jono.
Kommentit (9)
Saa hakea, anna palautetta myyjästä R-kioskin sivujen kautta.
Tee ilmoitus asiattomasta käyttäytymisestä.
Meillä lähetys löytyy nopeiten, jos vilautat saapumisilmoitusta, koska siinä on paketin sijaintikoodi.
Eli joo, käytännössähän tuo menee niin, että helpointa voi olla, että kaikki näyttävät saapumisilmoitusta, koska jos kaikkien kanssa aina ihmetellään että mistähän paketti on ja voi nääsnääs, kaikkien asiointi vaan kestää ja kestää..
Mutta ikävää, että myyjä ei jaksanut olla ystävällinen, toivottavasti jatkossa.
t: paketteja luovuttava
Jos katsot netistä lähetystunnuksellasi, että pakettisi on jo vaikka Kajaanissa, niin se voi olla vasta siellä jakelukeskuksessa, eikä ole vielä tullut postiin. Ulos sen saa vasta kun saapumisilmoitus on tullut. Siitä tulee kyllä seuraavana päivänä myös kirjallinen ilmoitus kotiin, jos vaikka kännykkäviesti häviää.
Eli et saanut sitä siksi, koska se paketti ei vielä ollut siellä. Noutamiseen riittää kyllä se tunnus, vaikka se olisi raapustettu takapuoleen kynällä.
Vierailija kirjoitti:
Saa hakea, anna palautetta myyjästä R-kioskin sivujen kautta.
Kiitos! Näin teen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä lähetys löytyy nopeiten, jos vilautat saapumisilmoitusta, koska siinä on paketin sijaintikoodi.
Eli joo, käytännössähän tuo menee niin, että helpointa voi olla, että kaikki näyttävät saapumisilmoitusta, koska jos kaikkien kanssa aina ihmetellään että mistähän paketti on ja voi nääsnääs, kaikkien asiointi vaan kestää ja kestää..
Mutta ikävää, että myyjä ei jaksanut olla ystävällinen, toivottavasti jatkossa.
t: paketteja luovuttava
No tuo on varmaan ihan totta, että helpoitenhan se tietysti menee jos on saapumisilmoitus mukana.
Itse seuraan paketteja jos on lähetystunnus, koska minulle on pariinkin kertaan käynyt niin että saapumisilmoitusta ei vaan ole tullut. Nytkin huomasin että yksi paketti ulkomailta junnaa tullissa, ja soitin sinne päivä sen jälkeen kun tullausilmoitus olisi mennyt umpeen. Onneksi paketti löytyi.
En tiedä mikä postissa nyt mättää, kun jotkut saapumisilmoitukset tulevat joko postissa, kännykkään, säpoon tai ulkoavaruuteen josta pakettia ei kyllä saa haettua :)
Ap
Mä haen aina lähetystunnuksella. Ikinä ei oo ärräntäti raivonnu.
Tosin ei paljon kannatakaan raivota, täällä ärrä on yrittäjävetoinen.
ihan turhaan hän kiukuttelee. hän saa siitä palkan että palvelee huonoja asiakkaita. jos ei työ mielytä, niin voi irtisanoutua.
Asiakaspalvelu on toisille vaikeaa...