Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marianne-karkin brändi uudistui - huonompaan suuntaan

Vierailija
30.03.2017 |

Fazerin tuoteryhmäpomo hehkuttaa Huippumalli haussa -ohjelmassa Marianne-makeisten brändiuudistuksesta. On huomattu kyllä, käytännössä tää "uudistus" tarkoittaa sitä, että ns. suklaan määrä karkissa on vähentynyt, sokeripitoisuus 70%.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hiilarit olevan 83, joista sokrua tosiaan 70.

Vierailija
2/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen yliarvostettu Fasubrändi on liköörikonvehti, yäk..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan liköörikonvehteja, mutta mikäli Marianne on tosiaan pilattu, jäävät ne jatkossa hyllyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi