Lue keskustelun säännöt.
Vaistoaako vauva sisaruksen poissaolon?
11.08.2007 |
Huomasin, että veljen ollessa kaverilla yökylässa vauva oli selvästi levoton ja nukkui huonosti....
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla