Lue keskustelun säännöt.
Söin juuri rullakebabin ja pizzan - onko mitalini jo postissa?
07.03.2017 |
Oli pakko tilata molemmat, että sai ilmaisen kotiinkuljetuksen. Ja eihän noita voinut jääkaappiinkaan laittaa, joten söin ne. Vähän ähky olo.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tällänen tulee sulle:
http://is.mediadelivery.io/img/468/f741b3b7d02a4f3094981c1715642737.jpg
mitä sä mitalilla, ota ennemmin perhepizza tuplajuustolla! Kermajäätelöä vielä siihen perään. Illalla jos vielä hiukoo niin sipsiä ja jotain pientä naposteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
mitä sä mitalilla, ota ennemmin perhepizza tuplajuustolla! Kermajäätelöä vielä siihen perään. Illalla jos vielä hiukoo niin sipsiä ja jotain pientä naposteltavaa.
Ehkä huomenna sitten. :) Ap
Kyllä, mitalisi on jo postitettu samoin kutsusi linnanjuhliin.