Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies joka ajelee päänsä kaljuksi?
05.03.2017 |
Mikä vaivaa miestä? Haluaako olla miehekkääpi, jos tukka muuten kasvaa
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ei se kyllä miehekkyyttä ole. Kai jonkinlaista huomionhakuisuutta, varsinkin jos on muutoin naismainen, esim lyhyt, pullea, hintelä tai piipittäjä
Ehkä ei halua olla päälaki kalju sivussa tukkapöheikkö-tyylillä. Jotkut miehet kaljuuntuu jo nuorena ja eivät halua näyttää vanhoilta äijiltä. Ei se aina huomionhakuisuutta ole.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei halua olla päälaki kalju sivussa tukkapöheikkö-tyylillä. Jotkut miehet kaljuuntuu jo nuorena ja eivät halua näyttää vanhoilta äijiltä. Ei se aina huomionhakuisuutta ole.
En lukenut aloitusta kunnolla, pahoittelut. Eli jos tukka ei kasva niin näin.. :D
Alue: Aihe vapaa
Mitä vikaa? Kalju on paljon vaivattomampi. Ei rasvotu ja hilseile. Ei tarvi joka aamu laittaa tukkaa.