pizzaonline ja epäonnistuneet puhelinmaksut?
Keneen otan yhteyttä? Laskuun tuli 80 euroa kolmesta soitosta, jotka epäonnistuivat. Lopulta maksoin pizzat käteisellä. Nyt kuitenkin puhelinlaskussa on laskutettu tosiaan noi soitot, joilla en saanut mitään tilausta edes.
Otanko siis yhteyttä puhelinlaskutusfirmaan vai pizzeriaan, jossa ulkomaalaisia, joille vaikea selittää tilanne.
Onko muille käynyt näin? Soitanko kuluttajaneuvontaan vai minne. Ei ole varaa maksaa turhaan 80 euroa.
Kommentit (7)
Onko sinulla kuiti tallella pitsoista? Menisin pitseriaan.
Pitsaonlinen asiakaspalvelu hoitaa nämä.
Ei Pizzaonlinella ole edes puhelinmaksua maksuvaihtoehtona.
Maksuvaihtoehdot
1. Verkkomaksu
Tilaukset maksetaan etukäteen oman pankin maksuosiossa, johon palvelusta siirrytään automaattisesti ostoskorista, kun valittuna on verkkomaksu. Tämän jälkeen tilaus siirtyy valmistukseen. Palvelussa on kaikkien yleisimpien pankkien verkkomaksu painikkeet.
2. Luottokorttimaksu
Tilaukset maksetaan etukäteen luottokortilla yhteistyökumppanimme Solinorin maksupalvelussa, johon palvelusta siirrytään automaattisesti ostoskorista, kun valittuna on luottokorttimaksu. Luottokorttimaksuvälineinä hyväksymme yleisimmät luottokortit sekä debit-kortit. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen tilaus siirretään ravintolalle. Halutessaan asiakas voi tallentaa luottokortin tiedot tulevaisuutta varten.
3. Maksu toimitettaessa
Tilaukset maksetaan toimituksen yhteydessä.
4. Maksu noudettaessa
Tilaukset maksetaan noudettaessa ravintolasta.
Siis puhelinmaksu, että pizzan hinta lisätään puhelinlaskuun? Ei tietääkseni pizzaonlinella ole sitä vaihtoehtoa, ei ainakaan vielä viime viikolla ollut, kun pizzan tilasin. Verkkopankki, luottokortti ja maksu toimituksen/noudon yhteydessä olivat ainoat vaihtoehdot.
Oletko varma, että olet tilannut oikealta sivulta, etkä joltain muulta epämääräiseltä? Vai oletko tilannut pizzan pizzaonlinen kautta ja mennyt ravintolaan paikan päälle maksamaan sen puhelimella?
Kyllä Pizzaonlinessa on ainakin ollut puhelinmaksu vaihtoehdoissa. Olen tilannut. Aikaa tästä parisen kuukautta.
Ovat aloittaneet kavaltamaan rahoja tuolla pizzaonlinessa. Kannattaa käyttää luottokorttia, koska sieltä saa rahat takaisin.
Osaako kukaan sanoa mitään? Mikä on ensisijainen yhteydenotto? Pizzeria, puhelinlaskutusfirma vai Elisa, joka lähetti laskun? ap.