Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi huonokäytöksinen/töykeä kutsuu itseään suorapuheiseksi?
19.02.2017 |
"Ei toi takki kyllä sovi sulle" (Ai jaa, mä kyl tykkään tästä, en kai sitä muuten olisi ostanut)
Kommentit (2)
Ei tarvi myöntää itselleen että on mulkku kiusaaja. Helpompi syyttää toisia herkkänahkaisuudesta. Niina T:lle vaan terveisiä. Haista sinä tun h p.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jotkut pitää tätä töykeyttä jopa hyvänä - ollaan niin suoria! Sano tälle kaverille, että suoruus ilman hienotunteisuutta ei ole mikään ylevä ominaisuus vaan julmuutta!