Lue keskustelun säännöt.
Miksi kaikki nää sota-aloitukset? Ajatteletteko sodan olevan lähelläkin?
12.02.2017 |
Siis että Suomeen tulee sota? Vai mistä kaikki nää sodankatkuiset viestit.
Kommentit (2)
Siksi koska tälläkin palstalla on putintrolleja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onhan maailmantilanne nyt yleisesti sellainen, että sattuu ja tapahtuu ja uhkaa on. Lisäksi tiedotusvälineet kertoo uhkista aiempia vuosikymmeniä tehokkaammin.