Miksi ebay-myyjä lähettelevät vääriä tuotteita? Mitä tämän takana on?
Nettihaulla selviää, että monella muullakin Ebaysta tilanneella on käynyt näin. Onko jotain järkeä lähettää banaani asiakkaalle, joka haluaa omenan? Sitten säädetään ja väännetään pitkiä meilikeskusteluja.
Minullekin tuli väärä tuote, tosin lähes saman näköinen ja arvoinen, mutta kuitenkin ihan eri laite. Myyjä lupasi palata asiaan viikon päästä ja kerroin pyytäväni rahat takaisin PayPalin kautta ja laittavani palautteen (luonnollisesti negatiiivisen), jos oikea tuote ei viikon päästä ole matkalla.
Saa nähdä miten käyn, en ole ennen tuolta ostanut.
Kommentit (2)
Vahinkoja sattuu. Varsinkin jos myyjät lähettävät tuhansia tuotteita viikossa, niin aikamoista liukuhihnatyöskentelyä se pakkaaminen on, eikä kauhean tarkasti syynätä, että onko tuote oikea. Pikkurahan tavaroista harva asiakas valittaa, ja uuden perään laittaminen ei tee isoa tappiota yritykselle, jos joku sattuukin valittamaan.
Laita Ebayhin heti palaute väärästä tuotteesta! Onko tuotteen kohdalla joku deadline, mihin mennessä siitä pitäisi reklamoida Ebayhin? Jos on ja myyjä lupaa korjata virheensä deadlinen jälkeen, älä usko myyjää!