Haluaisin palauttaa tuotteita royaldesign.fi -kauppaan, mutta numero ja sähköposti ei ole käytössä
Mitä tehdä? Kyseessä on vain noin 100€ tilaus ja laskulle olen ottanut, mutten halua joutua vaikeuksiin Klarnan tms kanssa. Mukana ei tullut palautuskuponkia vaan sivuilla lukee että se pitää pyytää asiakaspalvelusta. Numero ei ole enää käytössä ja sähköpostit tulee takaisin kun osoite ei ole käytössä.
Kommentit (4)
Päädyin tänne keskusteluun kun googlailin toissapäivänä ihan samaa asiaa. Sain kuitenkin aspasta palautelomakkeen kun soitin ja pyysin lähettämään sähköpostia.
Ainakin tuo niiden asiakaspalvelu-sivuilla oleva numero toimii.
Ihan hyvin toimii numerot ja sähköposti. Onkohan sinulle tullut näppäilyvirhe?
Kyllä ihan normaalisti toimi palautus kun soitin maanantaina. Kokeileppa tätä numeroa +358 753 263 471
Alustavasti tilanne on korjattu siten, että lähetin heidän Ruotsin (päämaja) sähköpostiinsa viestin, tämä osoite toimi vielä. Saa nähdä mitä tapahtuu. En aio maksaa senttiäkään.