Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen menestynein konserninjohtaja, Ilkka Herlin, jyrähtää Kaidista ja puun poltosta

Vierailija
22.12.2016 |

"Jos biotaloudella yritetään vain verhota vanhoja hankkeita uuteen kaapuun, olemme ennen pitkää vaikeuksissa. Varoittava esimerkki on Kaidi. Prosessi, jossa polttoaineen tuottamiseen kuluu enemmän energiaa kuin siinä syntyy ja vieläpä hiiltä päästävää energiaa sai jo lupauksen mittavasta EU-tuesta", Herlin arvioi.

http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/politiikka/ilkka-herlin-kaidi-on-var…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset kuppaa eu:n yritystukia projektiinsa.

Eikö ketään muuta epäilytä, että KIINA ulkoistaa toimintojaan? Saa olla harvinaisen pska diili kohdemaalle, eli Suomelle :D

Vierailija
2/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku suomi pistäs rahojaan johonkin oikeeseen uuteen teknologiaan, mut ei, me leikitään kehitysmaata ja pudotaan kohta auttamattomasti muun maan kelkasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä varmaan jupisee nyt "kaiken maailman yritysjohtajista"

Vierailija
4/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin rakentaa Kaidi ikinä mitään laitosta Suomeen. Joten ollos huoleton.

Vierailija
5/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin rakentaa Kaidi ikinä mitään laitosta Suomeen. Joten ollos huoleton.

perustuen mihin?

Vierailija
6/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumatsuikka, eikö se ole itsestäänselvää, että tulevaisuus ei ole polttoaineissa. Autot siirtyvät sähköön ja muu energiantuotanto uusiutuviin energiamuotoihin. Suomessa vaan ajellaan "biopolttoaineilla", ja tietysti DIESELillä, kun niinhän se on aina ollut... taas jäädään jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

turvenuijakeskustan turvenuijaprojekti!!

Vierailija
8/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipide on ihan kurantti, mutta Ilkka Herlin ei kylläkään ole Suomen menestynein konsernijohtaja, eikä hänen sangen menestynyt isoveljensä Anttikaan ole konsernijohtaja vaan Koneen pääomistaja ja hallituksen puheenjohtaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin rakentaa Kaidi ikinä mitään laitosta Suomeen. Joten ollos huoleton.

perustuen mihin?

Kiinalaisiin siellä taustalla.

Paljon puhetta, vähän tekoja. Selvitysasteelle jäänee.

Vierailija
10/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumatsuikka, eikö se ole itsestäänselvää, että tulevaisuus ei ole polttoaineissa. Autot siirtyvät sähköön ja muu energiantuotanto uusiutuviin energiamuotoihin. Suomessa vaan ajellaan "biopolttoaineilla", ja tietysti DIESELillä, kun niinhän se on aina ollut... taas jäädään jälkeen.

Milloin veikkaat, että rekat kulkevat täysin sähköllä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumatsuikka, eikö se ole itsestäänselvää, että tulevaisuus ei ole polttoaineissa. Autot siirtyvät sähköön ja muu energiantuotanto uusiutuviin energiamuotoihin. Suomessa vaan ajellaan "biopolttoaineilla", ja tietysti DIESELillä, kun niinhän se on aina ollut... taas jäädään jälkeen.

Milloin veikkaat, että rekat kulkevat täysin sähköllä?

En ole se, keneltä kysyit, mutta itse veikkaan, että viimeistään tämän vuosisadan puolivälin tienoilla. Voi olla paljon aiemminkin. Riippuu tietenkin akkuteknologian kehityksestä.

Vierailija
12/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ilkka ole konsernijohtaja, vaan ioveli Antti. Ilkka on historiotsija, joka johtaa Save the Baltic Sea ( tai jotin sellaista ) järjestöä. Ilkka opiskeli samaan aikaan hissaa kuin minä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Ilkka ole konsernijohtaja, vaan ioveli Antti. Ilkka on historiotsija, joka johtaa Save the Baltic Sea ( tai jotin sellaista ) järjestöä. Ilkka opiskeli samaan aikaan hissaa kuin minä...

No olisit nyt hieman paremmin selvittänyt opiskelukaverisi nykyhistoriaa, ennen kuin tänne osatotuuksia kirjoittelet.

Eihän Ilkka varmaankaan Suomen menestynein konsernijohtaja ole, mutta konsernin johtaja kuitenkin. Isoveli Antti johtaa Konetta, mutta onhan Ilkallakin melkoinen konserni johdettavanaan, eli yli kymmenentuhannen työntekijän Cargotec, johon kuuluu Macgregor, Kalmar ja Hiab.

En siis ole ap, kunhan vaan halusin hieman korjata virheellistä korjausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan