Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Epätoivoinen
15.11.2016 |
Olen 40-vuotias lapseton nainen, mutta täysin koukuttunut vauva-palstaan. Minun on vain pakko koko ajan lukea sitä, en saa oikein mitään aikaiseksi. Tosin en ehkä saanut aikaisemminkaan, nettiriippuvuus on ollut ongelmani jo pidemmän.
Nyt on alkanut tuntumaan siltä, että kaikki palstalla kirjoittajat puhuvat minulle. En pääse tästä tunteesta eroon. Onko normaalia, vai tilaanko taksin Pitkäänniemeen?
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiinni jäin. Täällä olemme oikeasti vain me kaksi.
Alue: Aihe vapaa
Se on melko normaalia (täällä). Mutta kannattaa taksin numero pitää hollilla.