Lue keskustelun säännöt.
Oliko nää Donskun äänestäjämiehet wt-sakkia
09.11.2016 |
Jos kerran valkoiset kouluttamattomat ratkaisivat vaalit äänillään?
Kertokas av:n wt-asiantuntijat?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla