Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tilaus jenkeistä ! Tulliin jäivät.
18.06.2007 |
Kokeeksi tilasin jenkeistä muutaman vaatteen. TULLIIN JÄMÄHTIVÄT ! Hyvä tuuri! Oppia ikä kaikki.
Kommentit (3)
Muuten tulevat suoraan kotiin (esim. UPS) tai postiin.
Nimim. runsaasti kokemusta
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vaatteiden kohdalla raja kulkee jossakin 25 euron tienoilla. Tulli poimii paketteja pistokokeina, joten välttämättä ei tarvi maksaa vaikka paketti pitäisikin noutaa tullista. T: 3
Alue: Aihe vapaa
Tietty % lähetyksen arvosta.
Muistaakseni 50 taalaa on raja, josta ylöspäin tullia yleensä menee...