En pidä ihmistä, jotka eivät huolehdi itsestään kokonaisvaltaisesti.
Pidätkö sinä?
Kommentit (15)
No et sitten pidä kenestäkään, koska sellaista ihmistä ei olekaan, joka huolehtisi itsestään täysin kokonaisvaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mitään. Ei nekään pidä sinusta.
Et voi tietää pitävätkö minusta. Minusta pidetään, mutta muut eivät tiedä etten pidä itseään välinpitämättömästi kohtelevista.
Kiitos. Ei tarvitsekaan. Miettisitkö joskus että hyväksyisit ihmiset ihan omina persoonina? ehkä sunkin maailman kuvas vähän laajenis. Ole oma itsesi ja anna muiden olla millasia haluavat. Toi on sulle varmaankin lähes pakkomielle...et ole yhtään parempi silti kuin muut.
Ap, niin kauan kun et ole löytänyt itseäsi, tullut onnelliseksi siis, et edes aavista mitä on omasta hyvinvoinnista huolehtiminen.
Mitähän se kokonaisvaltainen itsestä huolehtiminen on? Nykytorvien mielestä siihen varmaan kuuluu naisella ainakin ripsenpidennykset.
Vierailija kirjoitti:
En pidä ihmisistä kokonaisvaltaisesti.
Tää oli kyllä päivän paras! Voisin lisätä, etten pidä ihmisistä, jotka käyttävät sanaa "kokonaisvaltainen". Lähihoitajaopintojen vuoksi nousee ihan näppyläallerginen reaktio ihoon, kun vain kuulenkin tuon sanan.
Jos et pidä ihmistä, annatko sen adoptoitavaksi vai vietkö johonkin kenneliin?
En pidä ihmisistä jotka tuomitsevat ihmisiä ulkonäön mukaan.