Lue keskustelun säännöt.
Missä life of silja?
09.08.2016 |
Ei oo blogissa kuulunut mitään kuukauteen..
:( luulis, että kesällä on postattavaa, kun yleensä ihmiset on silloin eniten menossa!
Kommentit (5)
Samaa oon miettiny. Ei oo paljoo postaillut
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun on niin ikävä Siljan juttuja :C
Eikai sieltä Porvoon perheidyllistä postailemaan ehdi :D
Ei varmaan jaksa muokata kuviaan koko päivää😂 photoshopqueen