Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomenruotsalaisena
01.08.2016 |
tuntuu nykyään pahalta lukea ruotsalaisia lehtiä, en osaa edes pukea ajatuksia sanoiksi. Haikein mielin ajattelen sitä lapsuuden Ruotsia. Nyt se meno on mitä on.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, sinä mikään suomenruotsalainen ole, kun et edes tiedä eroa ruotsinsuomalaiseen.
Synnyin Ruotsissa ruotsalaisille vanhemmille ja ruotsia puhun äidinkieleni.
Ruotsinsuomalainen taas on etniseltä taustaltaan Ruotsissa asuva suomalainen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli olet ruotsalainen Suomessa - et suomenruotsalainen.
Alue: Aihe vapaa
Höpö höpö, sinä mikään suomenruotsalainen ole, kun et edes tiedä eroa ruotsinsuomalaiseen.