Lue keskustelun säännöt.
Menenkö kävelylle vain koska saimme uudet rattaat?
15.06.2007 |
Ihanaa, tänään saapui saksasta tilaamani matkarattaat ja sormia polttelee mennä työntelemään niitä tohon pihalle. Naapurit varmaan kuivttelee että tulen brassailemaan, jos menen hiekkikselle matkarattailla, mutta tekisi kauheasti mieli mennä työntelemään vauvaa niissä :)
Voiko rattaista olla näin onnellinen :)
Kommentit (3)
Saat paremmin tutustua ominaisuuksiin ;)
Onnea rattaista!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap