Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pojalle pitkä nimi

Vierailija
15.06.2007 |

eli auttakaa minua keksimään pojalleni nimi. sisko on Alexandra joten veljenkin nimi pitäisi olla aika pitkä tai muuten sointua hyvin yhteen.....ristiäiset lähestyy eikä nimestä hajuakaan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan sovi miehelle. ap

Vierailija
2/3 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä. Nyt vain mietitte mikä olisi kiva nimi. Järjetöntä tuollainen, että nimen pitäisi olla tietyn kaavan mukainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on minusta vähän hassua jos esikoinen on Alexandra ja veli sitten vaikka Jorma, ei vaan sovi.... mut entä Alexandra ja Tuure? onko liian erilaiset????



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi