Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Palkka.fi
Työnantaja
03.06.2016 |
Onko tämä lopullisesti kaatunut? Milläs nyt maksat palkkoja!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Koska täällä asiaa ihmettelet, oletan että suht pieni firma eikä kovinkaan vanha sellainen tai olet muuten vain uusi näissä kuvioissa. Ihan perinteiseen tapaan laskin esiin ja laskemaan itse. Anaalistahan se paperien pyörittely on mutta pitää sekin joskus tehdä.
Työnantajalla ei kuuluisi mennä sormi suuhun näissä asioissa. Ilmoita myös työntekijöille et palvelut kaatunut ja maksut voi kestää sekä tarkistamaan että tuli sen verran kuin pitikin