Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
istutko koskaan alasti koneen ääressä? itse parastaikaa,suihkuun menossa ja pitää piipahtaa täälläkin ja töihin 9 ksi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
tuleehan sitä istuttua mutta kun tässä on toi webbikamera kiinteenä niin joskun kyllä kauhistuttaa että jos se on jääny vahingossa päälle... en haluis löytää itteeni youtubelta itteeni...